Najraje od vsega bi imel Teslo. Ja, to je super kul avto, in poleg dejstva da kupujete nekaj zabavnega, pomagate tudi pri reševanju našega planeta, saj z vašim nakupom električna vozila postajajo mainstream.

Vendar živim v središču mesta, zato nima smisla vložiti toliko denarja v nakup avta, še posebej tako dragega kot je Tesla.

Zato sem se seveda takoj strinjal, ko so me iz podjetja Super Soco vprašali, če želim preizkusiti njihov nov električni motocikel Super Soco TS. Dobil sem se priložnost zabavati in uživati v vožnji brez slabe vesti, da uničujem okolje. Definitivna dodatna prednost je ta, da mi nikoli več ne bo treba kupovati bencina.

Polnjenje zveri

Kot vsako drugo električno vozilo je tudi Super Soco pred uporabo treba napolniti. Vendar ima Soco za razliko od Tesle, ki ga morate priključiti neposredno na postajo za polnjenje, snemljivo baterijo, kar pomeni, da ga lahko parkirate kjerkoli želite in napolnite baterijo doma ali v pisarni.

To ni samo zelo praktično, temveč je motorno kolo brez baterije veliko teže ukrasti. Seveda se lahko to nekega dne spremeni, če bodo ti motorji postali bolj popularni, trenutno pa je to še zelo učinkovita metoda proti kraji.

Poleg tega se polni neverjetno hitro. Tisti dan, ko sem prejel motor, sem ga na poti iz službe takoj izpraznil. Čas polnjenja? 5 ur. Ni ravno takoj, vendar se lahko brez težav napolni med delovnim dnevom, da ne omenjam čez noč.

Vendarle, vedeti morate nekaj. Baterija, ki ima doseg 80 km je težka. Uspelo mi jo je nositi od različnih parkirnih mest do pisarne ali stanovanja, če pa bi moral vsak dan parkirati dlje, bi se mi kaj kmalu zameril cel motor.

Zastrašujoče tiho delovanje

Priključite baterijo na motor (kar se zdi kot izkušnja naredi sam, saj morate v procesu prižgati varovalko) in pripravljeni ste za vožnjo.

Pri vžigu vas motor pozdravi z zvokom, podobnim tistemu na MacBooku (to je zvok zagona za vse, ki niso ljubitelji izdelkov Apple), prižge se glavni ekran motorja z vsemi podrobnostmi o stanju baterije, temperaturi motorja in hitrosti.

Do tega trenutka je motorno kolo tako tiho kot bi bilo ugašeno, zato sem bil prepričan, da je še vedno v stanju “stand-by, pripravljen na bujenje … ali nekaj podobnega.

Da bi dobil občutek za motor, sem obrnil ročko in na moje presenečenje sem začel voziti. V tem trenutku sem bil hvaležen za nekaj stvari: najprej, da je ni bilo drugih vozil na cesti, in drugo, da sem si nadel varnostno opremo pred “testiranjem” motorja.

Težko je opisati, kako tih je v resnici ta motor. Tesla je relativno tih, a vseeno proizvaja malo hrupa pri stiku koles s cesto in pri sproščanju zraka skozi kolesa.

Super Soco ima samo dve kolesi in ne sprošča skoraj nič zraka. Z drugimi besedami – je popolnoma tih. Ko se vozite, imate občutek, da drsite po cesti in opozarjate druge voznike na svojo prisotnost samo s svojo vpadljivo zaščitno obleko.

To dejstvo me je na moji prvi vožnji preplašilo. Sicer se lahko zanašate na nekaj hrupa, s katerim druge udeležence v prometu opozarjate, da ste prisotni na cesti, pri tem tihem motornem kolesu pa se morate v celoti zanašati na to, da  vas drugi vidijo.

To pomeni, da boste vozili previdneje, tako se tudi jaz ”kot pijanec plota” držim sredine voznega pasu in se izogibam prehitevanju in vrivanju med avte.

Stroški motorja ostanejo enaki

Super Soco je zares zabaven motor za vožnjo. Pospeševanje je impresivno, doseg je dober za vsakodnevne premike, dejstvo, da lahko baterijo odstranimo in posebej napolnimo, je maksimalno olajšalo polnjenje.

Zaradi kakovosti izdelave v primerjavi s ceno, ki je nekaj več kot 22.000 HRK, je to motorno kolo zelo stroškovno učinkovito.

Električno motorno kolo Super Soco je odlična rešitev za vsakodnevne premike po mestu, pot v službo in bližje vožnje. Je ekološki in trajnostni način transporta, zaradi katere ne boste imeli  slabe vesti, premikali pa se boste veliko hitreje kot z električnim kolesom.

Če so to nekateri od vaših kriterijev, ste morda pravkar našli popolno vozilo zase.

Vir: https://www.techradar.com/news/forget-tesla-i-just-spent-three-days-with-an-electric-motorbike

Pustite komentar